Нд. Тра 5th, 2024

Новий 4Runner і відкладені “електрички” Ford

Від InfoSvit Кві 19, 2024
Новий 4Runner

Шостий 4Runner

Toyota представила позашляховик 4Runner шостого покоління. Він зберіг брутальний імідж і неабиякі здібності поза дорогами.

Toyota 4Runner з кодом N410 побудована на універсальній рамній платформі TNGA-F, яка вже лягла в основу всіх сучасних всюдиходів цієї марки, включно з великими моделями Land Cruiser 300, Land Cruiser Prado, Sequoia і Tundra. Однак найближчим родичем новачка став американський пікап Tacoma, з яким 4Runner ділить не тільки техніку, а й усю передню частину кузова аж до центральних стійок (змінено лише пластикове оперення).

У новому поколінні 4Runner помітно підріс. Колісна база у нього точно така сама, як у нового Prado і “трьохсотого” Land Cruiser: 2850 мм замість 2790 мм у колишньої моделі. Ба більше, за довжиною 4Runner навіть перевершив Prado: 4950 мм проти 4925 мм. Ширина у двох машин майже однакова (1976 і 1980 мм відповідно), а от за висотою 4Runner помітно поступається Prado: 1798 мм замість 1870 мм.

Шостий 4Runner

Саме більш присадкуватий силует із заваленим лобовим склом став ключовою відмінністю моделі 4Runner від Prado, який продають у США під ім’ям “просто” Land Cruiser. Також збережено скло багажних дверцят, що опускається, хоча від цієї фірмової риси моделі 4Runner у Toyota вже хотіли відмовитися в ім’я зниження ваги машини. За доплату, як і раніше, можна замовити третій ряд сидінь.

Інтер’єр моделі 4Runner повторює внутрішнє оздоблення Tacoma, і тут розробники не поскупилися на традиційні фізичні кнопки і перемикачі. Хоча, звісно ж, не обійшлося без екранів системи мультимедіа (8 або 14 дюймів) і комбінації приладів (7 або 12,3 дюйма). Іншою прикметою часу став обов’язковий комплекс електронних асистентів Toyota Safety Sense 3.0.

Читайте також:  Найшвидший у світі суперкар виставлено на аукціон

Toyota Safety Sense 3.0

Слідом за спорідненим пікапом новий 4Runner позбувся атмосферного мотора V6. Під капотом розташовані бензинова турбо-“четвірка” i-Force об’ємом 2.4 л (282 к.с., 430 Нм) і безальтернативний 8-ступінчастий “автомат”. Альтернатива – гібридна силова установка i-Force Max, в якій турбомотор 2.4 доповнено електродвигуном потужністю 49 к.с., вбудованим у 8-ступінчастий “автомат”. Пікова віддача системи – 331 к.с. і 630 Нм. Через малу ємність батареї (1,87 кВт-год) її підзарядка не передбачена, зате гібридний позашляховик здатний тягати причепи масою до 2721 кг.

Toyota 4Runner може мати задній або повний привід, причому ззаду в будь-якому разі встановлено самоблокувальний диференціал. А трансмісія 4х4, як і у колишньої моделі, запропонована у двох варіантах. Базовий – з жорстким підключенням передньої осі і знижувальною передачею. Просунута версія має постійний повний привід із примусовим блокуванням міжосьового диференціала (демультиплікатор і задній “самоблок” збережено). На допомогу їм виділено електронну систему вибору позашляхових режимів руху Multi-Terrain Select, яка відтепер працює і з понижувальною передачею.

Toyota 4Runner

Шасі – з двоважільною передньою підвіскою, нерозрізним заднім мостом і пружинами по колу, а передній стабілізатор поперечної стійкості – розмикається. 4Runner має гарну геометричну прохідність: навіть у базовій версії кут в’їзду – 32 градуси, кут з’їзду – 24 градуси, а кліренс – 233 мм. Однак позашляхові здібності автомобіля багато в чому залежать від обраної модифікації. Наприклад, версії TRD Off-Road і TRD Pro до того ж мають примусове блокування заднього диференціала.

Читайте також:  8 практичних способів заощадити бензин

А найекстремальніша версія Trailhunter має посилену підвіску, амортизатори OME з виносними резервуарами, сталевий захист знизу, шноркель, експедиційний багажник ARB і додаткову світлодіодну “люстру” в решітці радіатора. Нарешті, позашляхові шини Toyo Open Country A/T зовнішнім діаметром 33 дюйми не тільки забезпечують гарний зачіп, а й збільшують дорожній просвіт, який у підсумку становить 284 мм.

4Runner зсередини

Ціни нових позашляховиків Toyota 4Runner поки що невідомі, адже в продаж на ринку США вони надійдуть тільки восени. Причому виробництво, як і раніше, вестиметься в Японії, хоча пікапи Tacoma випускають у Мексиці. 4Runner зараз коштує від 40 700 доларів, а за топ-версію просять 55 170 доларів.

Гібриди замість електромобілів

Ford відклав початок виробництва нових електричних моделей – пікапа і трирядного кросовера.

Це зроблено для того, щоб прискорити гібридизацію модельного ряду: згідно з планом, кожна модель Ford із двигуном внутрішнього згоряння в США матиме щонайменше одну гібридну модифікацію. Таке рішення викликане загальною тенденцією місцевого авторинку: продажі електромобілів сповільнили зростання, а ось гібриди набирають обертів. Наприклад, за перший квартал цього року збут гібридів Toyota Prius, що підзаряджаються, злетів на 293%.

Також цікаво:

Коментарі

Відкрийте більше з InfoSvit.in.ua

Підпишіться зараз, щоб продовжити читання та отримати доступ до повного архіву.

Продовжити читання